Liiketoimintaosaaminen : menestyvän yritystoiminnan perusta. Osa V : yrityksen kestävä tulevaisuus (luvut 19-23)

Liiketoimintaosaaminen-oppikirjan viidennessä osassa katse suunnataan tulevaisuuteen: yrityksen kestävään kasvuun, riskienhallintaan, vastuulliseen liiketoimintaan ja tulevaisuuden ennakointiin. Siinä tutustutaan myös yritystoimintaa kuvaaviin malleihin ja teorioihin. Osa sisältää kirjan luvut 19 - 23.

Edita Publishing Oy 1. painos

Liiketoimintaosaaminen : menestyvän yritystoiminnan perusta. Osa I : Liiketoimintaosaaminen ja yritystoiminta (luvut 1-5)

Viitala, Riitta

Liiketoimintaosaaminen : menestyvän yritystoiminnan perusta. Osa II : Yritys markkinoilla (luvut 6-8)