Lasten erityishuolto ja -opetus Suomessa

Lasten erityishuolto ja -opetus Suomessa on täysin uudistettu esitys jo 70-vuotiaasta alan perusteoksesta. Kirja ilmestyi ensimmäisen kerran syksyllä 1953, nyt ilmestyvä versio on 14. laitos. Keskustelu lasten ja nuorten hyvinvoinnista ja pahoinvoinnista sekä palvelujärjestelmien toimivuudesta on ollut voimallista viime vuosina. Teoksessa alan asiantuntijat käsittelevät ajankohtaisia lastensuojelun ja koulutuksen teemoja. Kirja luo kokonaiskuvan lasten ja nuorten tukipalveluiden kehityksestä viimeaikaisen lainsäädännön ja tutkitun tiedon avulla. Lasten erityishuolto ja -opetus Suomessa soveltuu oppikirjaksi kasvatus- ja yhteiskuntatieteellisiin opintoihin, mutta on tarpeellista luettavaa kaikille opetuksen, lastensuojelun, vammaistyön ja sosiaali- ja terveydenhuollon parissa toimiville.

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.