Kuin piru kintereillä : FinnWest: Härmän häjy

Jännitystä erämaassa.

Juho Helapää, Amos Jefferson, Patrik O'Rourke ja Cat Lannagan tovereineen ovat lähteneet ajamaan monen tuhannen yksilön karjalaumaa erämaan halki. Vaikka miehiltä löytyykin kokemusta karjapaimennuksesta, mahtaako tämä tehtävä olla heille liian suuri pala purtavaksi? Varsinkin, kun rauhallisen erämaan keskellä tuntuu tapahtuvan kummia.

Pian selviää, että pelissä on paitsi karjankasvattajan omaisuus ja tarkasti varjeltu kunnia sekä Little Big Gulchin asukkien toimeentulo, myös jokaisen miehen elämä. Karjanajosta tulee eloonjäämiskamppailu, jonka lopputulosta kukaan ei osaa ennalta arvata. Mutta kuka on tuntematon kaunotar, joka ilmestyy kuin tyhjästä karjanajajien leirinuotiolle? Entä miten miesten käy, kun kintereillä vaikuttaisi olevan itse piru?

FinnWest: Härmän häjy

Nostalgisissa FinnWest -tarinoissa Härmän häjy Juho Kaaponpoika Helapää seikkailee villissä lännessä.

Kari Nenonen (1949-2006) oli suomalainen kirjailija ja suomentaja. Nenonen kirjoitti useiden eri genrejen teoksia ja kertomuksia, muun muassa rikos-, romantiikka-, kauhu- ja länkkärikirjallisuutta. Kääntäjänä Nenonen on suomentanut kymmeniä teoksia.

Saga Egmont 1. painos

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby