Kuin maahisten veri

Sydäntäriipivä rakkaustarina aloittaa vetävän historiallisen trilogian. Priitta Niilontytär viettää Hannu Eskelinpojan kanssa huumaavan kesän, jonka tuloksena hän tulee raskaaksi. Priitta-piian ja pappisopintoihin tähtäävän Hannun luokkaerot ylittävä rakkaus ei kuitenkaan kestä 1600-luvun yhteiskunnan katseita. Rakastavaiset ajatuvat eroon toisistaan - Hannu pappisuralle, ja Priitta olosuhteiden pakosta avioon tallirenki Pietarin kanssa. Muisto Hannusta kytee kuitenkin mielessä vuosikaudet, kunnes Priitta kohtaa kielletyn rakkauden uudelleen. Tunnelmallinen Priitta-piian ja ylempisäätyisen Hannun tarina aloittaa vangitsevan historiallisten romaanien sarjan, joka sijoittuu 1600-luvun Turkuun. Teos kuvaa kiehtovasti ajan polttavia yhteiskunnallisia jännitteitä sekä arkielämää suurvalta-ajan Suomessa.

Saga Egmont 1. painos

Enonkoski, Heinävesi, Hirvensalmi, Joroinen-Jorois, Juva, Mikkeli-S:t Michel, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Rantasalmi, Savonlinna-Nyslott, Varkaus
Lumme-kirjastot.

Aurajoen tytär