Katkeroituneen hevosnaisen muistelmat : elämänmakuinen matka pienen merenneidon kanssa ja vähän ajasta sen jälkeenkin

Kirja on tarina ystävyydestä, onnesta, vastoinkäymisistä, luopumisen tuskasta ja uudesta alusta. Suhteellisen herttaisesta kansikuvasta huolimatta mikään taianomainen lastensatu tämä ei kuitenkaan ole. Tarina antaa Sinulle pienen maistiaisen matkasta Elämän Hevosen eli tuon pienen merenneidon kanssa. Saat tarinan siitä, miten surusta voi päästä yli ja kuinka elämä antaa lopulta aina toisen mahdollisuuden. Tarina on matka, jota ei voi muutamalla sanalla kuvailla. Se pitää lukea ja kokea itse.

Books on Demand 1. painos

Enonkoski, Heinävesi, Hirvensalmi, Joroinen-Jorois, Juva, Mikkeli-S:t Michel, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Rantasalmi, Savonlinna-Nyslott, Varkaus
Lumme-kirjastot.

Suru