Kaksi oikein yhteen

Kauan odotettu jatko-osa sukeltaa jälleen käsitöiden ja ihmissuhdekiemuroiden maailmaan. Anni on eronnut Jaakosta, ja viimeiset 15 vuotta ovat vierähtäneet työkiireistä toisiin kiitäen. Sinkkuna on aikaa omille harrastuksille - vaikka viime aikoina vapaa-aika onkin kulunut ennemmin sarjoja katsoen ja somea selaillen kuin puikot käsissä. Annin rauhallinen arki keskeytyy, kun paras ystävä Ninni lähettää ongelmaisen teinityttärensä Liinan rauhoittumaan Annin luo muutamaksi viikoksi. Hupparinsa alla piilotteleva Liina elää kännykkä käteen liimattuna ja tuntuu kommunikoivan ulkomaailman kanssa vain YouTube-videoidensa kautta. Lapsiin tottumaton Anni on pulassa ongelmateinin kanssa, mutta yllättäen yhteinen sävel löytyy käsitöiden maailmasta. Kaksikko ryhtyy käymään ahkerasti paikkakunnan lankakaupassa, eikä vähintään siksi, että kauppiaaksi on vaihtunut kiinnostava mies. Voisiko Anni tehdä tämän kanssa lähempääkin tuttavuutta?

Saga Egmont 1. painos

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski