Kaikesta huolimatta, meille tulee vauva

Kaikesta huolimatta, meille tulee vauva kertoo kauniin, kivuliaan ja toiveikkaan tarinan lapsen saamisesta ja vanhemmuudesta. Se tunnistaa ikiaikaisen tunteen ja tarpeen, lapsenkaipuun, tuiki tavallisena, mutta samalla ristiriitaisena tunteena. Lisäksi kirja antaa äänen henkilöille, jotka pohtivat äitiyttä, vanhemmuutta sekä siihen liittyviä, joskus kipeitäkin kysymyksiä eri näkökulmista. Maria Burrow (s. 1983) on oululainen kirjailija, joka työskentelee kirjoittamisen lisäksi teknisenä asiantuntijana. Koulutukseltaan hän on filosofian maisteri ja elämäntaitovalmentaja.

Momentum Kirjat 1. painos

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby