Jos kerrot tästä, tapan sinut : hyväksikäytetyt

Kun Mathilda Hofling oli 13-vuotias, hän tutustuu verkossa mieheen, joka houkuttelee hänet ottamaan itsestään alastonkuvia. Mies uhkaa lähettää kuvat Mathildan perheelle ja ystäville, jos tämä ei tee niin kuin mies käskee. Miehen vallassa Mathilda ajautuu myymään itseään asiakkaille, jotka nauttivat nuoren tytön alistamisesta. Mathilda syyttää itseään tilanteesta ja on varma, että jos hän kertoo kokemuksistaan, hänet tapetaan. Ahdistusta purkaakseen Mathilda alkaa käyttäytyä itsetuhoisesti. Monien vuosien ajan Mathilda yrittää pyristellä irti hyväksikäytöstä, mutta vasta kun hänet pahoinpidellään lähes hengiltä, hän löytää voiman muuttaa elämäänsä. "Jos kerrot tästä, tapan sinut" on järkyttävä kertomus siitä, miten nuoresta tytöstä tuli julman seksuaalisen hyväksikäytön uhri. Ruotsalainen Mathilda Hofling kertoo tarinansa rehellisesti ja mitään salailematta, aikuisena naisena, äitinä, vaimona ja selviytyjänä.

Lind & Co AB 1. painos
FIN EISBN: 9789180520096