HockeyCoach Jääkiekko Harjoitteet: Yksilöllinen tekniikka harjoittelu

Uudet modernit jääkiekkoharjoitteet, jotka kehittävät pelaajan eri teknisiä osa-alueita, koska: Monella pelaajalla (ei kaikilla) fysiikka on aikaisempaa tasoa huonompi, mutta tekninen taso, mailankäsittely, kiekonhallinta, harhautukset, laukaisutekniikka ja uuden tekniikan omaistaminen on korkeammalla tasolla kuin aikaisemmin. Fyysisen kapasiteetin täytyy kehittyä myös jäällä, samalla kun voit haastaa pelaajat aikaisempaa haastavammilla teknillisillä harjoitteilla. He ovat jo nähneet ne. Kirjan teema on yksilöllinen tekniikan harjoittelu jääkiekossa. Käytä jääaikaa laadulla. Luo tilaisuus kehitykselle ja luovuudelle. Hyvällä luistelijalla on aikaa olla luova ja löytää ratkaisuja ongelmiin otteluissa. Luovan virheen voi korjata hyvällä luistelulla...

HockeyCoach: Hockey Ledarskap och Övningar

Aro, Jukka

Hockey leadership and coaching: From theory to practice and drills

Moderna Hockeyövningar: för Individuell teknikträning

Multidimensionell Hockeyträning och Övningar