Rituaalit paljastavat tappajan

Sarjamurhaajat aloittavat usein parilla enemmän tai vähemmän satunnaisella henkirikoksella. He harjoittelevat ja kokeilevat, mitkä rituaalit tuottavat suurimman nautinnon. Sen jälkeen he valitsevat uhrinsa huolella, tarkkailevat heitä tai käyvät paikoissa, joista tietävät löytävänsä prostituoituja tai yksinäisiä lapsia. Murhat noudattelevat tiettyä toimintatapaa ja kullakin murhaajalla on omat rituaalinsa. Ajan mittaan murhaajan tapa etsiä uhrit bussipysäkiltä, viehtyä tietynlaisiin hiuksiin, ottaa muistoja uhreista tai paloitella ja syödä heidän ruumiinosiaan saattaa ratkaista tapauksen. Lähde poliisien matkaan jahtaamaan neljää vimmaista sarjamurhaajaa. Kertomukset sisältävät raakoja yksityiskohtia eivätkä sovellu lapsille.

Saga Egmont 1. painos
FIN EISBN: 9788726920741

Historian pahimmat sarjamurhaajat 1 - Rituaalit paljastavat tappajan

Historia, Maailman