Henkien tulkki : lapsuus isäni lahkossa

Raastava tositarina perheestä, jonka mielisairas isä eristi muusta maailmasta. Lokakuussa 2019 hollantilaiseen kahvilaan astuu nuori mies ja pyytää apua. Hänen isänsä on pitänyt perhettään vangittuna syrjäisellä maatilalla lähes vuosikymmenen. Israel van Dorsten ja hänen sisaruksensa eivät ole käyneet koulua, heitä ei löydy väestörekisteristä ja heitä on käytetty hyväksi. Israel toimi meediona, jonka avulla Messiaana itseään pitävä isä keskusteli henkien kanssa. Henkeäsalpaavassa selviytymistarinassa poika pyristelee vapaaksi vankeudesta ja kyseenalaistaa elinikäisen manipuloinnin. Tapaus nousi kansainväliseksi uutiseksi, ja perheestä on tehty myös dokumentti.

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.