Haikaran valitus

Vera Stanhope- ja Shetlanti-sarjojen tekijän kehutussa dekkarissa tutkitaan murhaa taiteilijapiireissä. Taiteilijakodissa maaseudulla on tapahtunut epätavallinen murha: mies on puukotettu sirpaleella lasimaljakosta, joka on hänen oman lasinpuhaltajatyttärensä työtä. Tapausta tutkiva rikoskomisario Matthew Venn ei voi olla huolestumatta huomatessaan, että uhrin tytär on Vennin aviomiehen hyvä ystävä. Kun toinenkin uhri löytyy murhattuna samalla tavoin, Vennin on edettävä todella varovasti kohti kotiseutunsa synkkiä salaisuuksia. Dekkari on toinen osa Kahden joen välissä -sarjaa, jonka suosittu tv-sovitus on tuttu Yleltä.

Otava 1. painos
FIN EISBN: 9789511452089

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.