Gae Bolga

Seikkailufantasiaa varhaisnuorille! Sonja ja Zadar ovat viimein saaneet yhteisen kodin, mutta velvollisuus Dalriadan kuningasta kohtaan lähettää heidät vakoilijoiksi vihollisen pääkaupunkiin. Sconen hovissa Sonja kohtaa oikukkaan kuningattaren, jääsilmäisen naissoturin, irlantilaisen miekkataiturin ja kavalan salamurhaajan - sekä tietenkin piktien kuningas Cennalathin, joka etsii kadonnutta mahtiasetta, Gae Bolgaa. Gae Bolgan painettu versio ilmestyi vuonna 2000 (Karisto). Gae Bolga -romaanin mukana saat novellin! Ninieven hansikas Novellimittaisessa tarinassa Sonja ja Zadar saavat yllättävän vieraan, jolla on Sonjalle aivan erityinen tehtävä. Onnistuessaan se tulee johtamaan historiaa mullistaviin tapahtumiin, joista kerrotaan legendoja vielä tuhat vuotta myöhemmin.

Books on Demand 1. painos

Gae Bolga: Sonja-sarja 3