Enemmän kuin flirttiä? / Ollaan perhettä

Enemmän kuin flirttiä?

Risteilylaivan lääkäri Annalise Walcott kulkee satamasta satamaan vailla siteitä keneenkään - suhteista saa vain sydänsärkyä. Joten kun kreikkalainen jumala Niko Christopoulos lipuu hänen näköpiiriinsä, hän päättää pysyä kaukana!

Niko on astunut laivaan rentoutuakseen, ja pieni suhde voisi auttaa toimettomuuteen tottumatonta lääkäriä tappamaan aikaa. Annalise esittää viileää, mutta Niko nauttii salattujen syvyyksien paljastamisesta ja Annalisen sisäisen kaunottaren herättämisestä...

Ollaan perhettä

Nelson Harbourin sairaalaan palaava tohtori Alexandra Prendergast pitää työtään keinona pitää ajatukset poissa vauvahaaveista. Mutta yhteistyö sinkkuisä Mario Forellin kanssa vain vahvistaa Alexin unelmia perheestä, jota hän ei tule koskaan saamaan.

Alex yrittää vastustaa Marion italialaista charmia, mutta hän näkee haavoittuvuutta miehen ylpeän pinnan alla. Ehkä unelma perheestä kolmisin on lähempänä toteutumista kuin he uskovatkaan...?

Tähtiin kirjoitettu / Vastustamaton kilpailija

Neil, Joanna; Cox, Connie