Ei saavu satamaan

Kiehtovan sukusaagan lopetusosa! Upea Amerikan-siirtolaisista kertova sarja on pitänyt lukijoita pitkään otteessaan, mutta nyt Rödbäckin suvun tarina on tulossa päätökseen. Teos sijoittuu 1920- ja 1930-luvuille ja kertoo tapahtumista niin Brooklynissä kuin Satakunnassakin. Nyt koittaa pula-aika. Vihtorin suvun tarina saa odottamattoman lopun, ja niin lapuanliike kuin muutkin ajan ilmiöt ovat vain alkusoittoa pian koittavien, suurien mullistuksien edellä. Ansiokas satakuntalaissuvun saaga saa arvoisensa lopetuksen neljännessä osassa. Humaani ja viisas teossarja jättää pysyvän jäljen lukijan mieleen.

Saga Egmont 1. painos

Enonkoski, Heinävesi, Hirvensalmi, Joroinen-Jorois, Juva, Mikkeli-S:t Michel, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Rantasalmi, Savonlinna-Nyslott, Varkaus
Lumme-kirjastot.

Valhetta kaikki totuus