Cowboyn rohkein veto / Paluu Castaldiniin

Vihdoinkin... Vihdoinkin Mariah sai kokea täyttymyksen Jaron Lambertin kanssa, jota oli rakastanut nuoresta tytöstä asti. Vuosia oli vierinyt siitä, kun Jaron oli lempeän päättäväisesti osoittanut hänelle hänen paikkansa - ja se oli ollut kaukana Jaronista, olihan heillä ikäeron lisäksi ollut runsaasti valvovia silmiä ympärillään!
Yö on suloinen, kun he viimein päätyvät antautumaan vuosia kyteneelle intohimolleen. Jaronin synkkä menneisyys ei kuitenkaan suostu jättämään miestä rauhaan, ja Mariah joutuu keräämään särkyneen sydämensä riekaleet. Hän ei ymmärrä, miksi Jaron soutaa ja huopaa hänen tunteillaan... mutta kun totuus viimein selviää, hän viimein käsittää...

Paluu Castaldiniin
Taistelu Castaldinin kruunusta käy kuumana, kunnes lupaavin hallitsijaehdokas karkotetaan maasta. Leandro D'Agostino on raivoissaan häntä kohdanneesta vääryydestä. Kaiken lisäksi hänen naisensa, Phoebe Alexander, jättää hänet. Nainen siis halusikin vain kuningattaren kruunun, ei häntä! Kahdeksan vuoden kuluttua heidän tiensä yhtyvät taas, ja intohimon liekit leimahtavat vielä polttavampina kuin ennen. Mutta voiko Leandro enää milloinkaan luottaa Phoebeen?

Kiperä päätös / Epätavallinen kuningas

Gates, Olivia; DeNosky, Kathie

Kuuma yö / Rakkauden peliä

Garbera, Katherine; DeNosky, Kathie

Kahden vaiheilla / Tulikuuma suhde

DeNosky, Kathie; Booth, Karen

Se yksi yö / Unelmien nainen

DeNosky, Kathie; Anderson, Sarah M.

Nainen julkisivun takana / Beauchampin kartanon prinsessa

Hyatt, Sandra; DeNosky, Kathie