Chase Me / Need Me / Make Me

The hilarious rom-com series about three NYC roommates from #1 New York Times bestselling author Tessa Bailey, now in a single volume!

This bundle includes the following Broke & Beautiful novels:

CHASE ME: In need of some quick cash, out-of-work actress Roxy Cumberland signs up to deliver a singing telegram to a gorgeous, cocky lawyer. After she performs an ode to his junk courtesy of his recent one night stand, she expects to never see the him again. But a sizzling kiss against his doorjamb leaves both of them wanting more and Roxy intends to make the rich boy work for it, even if he has to chase her all over NYC.

NEED ME: When Honey Perribow traded in her cowboy boots for stilettos and left her small Kentucky town to attend Columbia University, her sole focus was her medical degree. Then she meets her hot, young English professor and she vows to find a crack his tweed-wearing, glasses-clad exterior....

ENG EISBN: 9780063326675

Alavieska, Enontekiö-Enontekis, Haapajärvi, Haapavesi, Hailuoto-Karlö, Hyrynsalmi, Ii, Inari-Enare, Kajaani-Kajana, Kalajoki, Kemi, Kemijärvi, Keminmaa, Kempele, Kittilä, Kolari, Kuhmo, Kuusamo, Kärsämäki, Liminka-Limingo, Lumijoki, Merijärvi, Muhos, Muonio, Nivala, Oulainen, Oulu-Uleåborg, Paltamo, Pelkosenniemi, Pello, Posio, Pudasjärvi, Puolanka, Pyhäjoki, Pyhäjärvi, Pyhäntä, Raahe-Brahestad, Ranua, Reisjärvi, Ristijärvi, Rovaniemi, Salla, Savukoski, Sievi, Siikajoki, Siikalatva, Simo, Sodankylä, Sotkamo, Suomussalmi, Taivalkoski, Tervola, Tornio-Torneå, Tyrnävä, Utajärvi, Utsjoki, Vaala, Ylitornio-Övertorneå, Ylivieska
Pohjoisen eKirjasto.