Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

Brändikäsikirja : näin teet yritysbrändistä vetovoimaisen!

Kaipaako yritysbrändisi kirkastusta? Miten luot siitä vetovoimaisen ja samalla sitoutat henkilöstön toimimaan sen puolesta ylpeästi ja tehokkaasti? Brändistä erottuvana menestystekijänä puhutaan yhä enemmän, mutta vielä ei tiedosteta riittävän hyvin, mitä se tarkoittaa ja vielä harvempi ymmärtää, miten siitä voi saada vahvan kilpailukeinon yhä kovenevassa kilpailussa. Brändikäsikirja tarjoaa lukijoilleen yksinkertaisen Brändin kirkastus -mallin, jonka avulla on helppo kehittää yrityksen brändiä kilpailukeinona siten, että se motivoi omistajia, innostaa henkilöstöä ja auttaa potentiaalista asiakasta erottamaan yritys sen kilpailijoista. Brändin kirkastus -malli on tehty yrityksille, jotka haluavat nostaa koko toiminnan, kaikilla mittareilla mitattuna, seuraavalle tasolle, jossa brändi on asiakkaiden silmissä tunnettu ja vakuuttava tuotteiden tai palvelujen tarjoaja. Malli on kokonaisvaltainen ja käytännönläheinen tapa kehittää brändistä menestystekijä. Kirjassa kerrotaan, kuinka yritys voi kehittää yritysbrändiään Brändin kirkastus -ohjelman avulla. Lisäksi se kertoo laajemmin brändistä, sen tarkoituksesta ja merkityksestä. Kirja sopii yrittäjille, toimitusjohtajille, markkinoinnista vastaaville sekä markkinoinnin ja viestinnän suunnittelijoille, joiden tehtävänä on jatkuvasti tutkia, mihin oma yrityskuva on kehittymässä ja miten muut kokevat yrityksen brändin. Lisäksi aiheesta hyötyvät niin aloittelijat, kuten opiskelijat, kuin kokeneemmat konkaritkin, tai ketkä tahansa, jotka ovat kiinnostuneita markkinoinnista ja viestinnästä.

Kauppakamari 1. painos
FIN EISBN: 9789522466532

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla

Valitettavasti tätä ei ole saatavana

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Akatemiasta markkinapaikalle : johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina

Puusa, Anu

Kestävä markkinointi: ilmastonmuutosopas brändeille

Lillberg, Petteri; Mattila, Riku

Business to Business -markkinointi

Rope, Timo

Mielipidejohtaja : voittajan resepti toimialasi valloitukseen

Kurvinen, Jarkko

Arvioi ja paranna! : viestinnän mittaamisen opas

Juholin, Elisa