Boneyard 2: Sota, jota kukaan Ei halunnut

Da Nang, Vietnam 1966. ja Lucas on erittäin väsynyt Phillipsiin, ja alkaa tuntumaan tosi raskaalta. Vietnamin sota raivoaa Camp Galvestonin ympäri, missä aivan erilainen sota on käynnissä, paljon likaisempi ja ilkeämpi, ja erittäin paljon laittomuuksia, jota Frank R. Phillips yrittää piilottaa ulkomaalimalta. ”Sota” toisin nimimerkkien välillä kuin ulkomaaliman mielipiteet hyväksyvät. tarina Amerikan rumimmasta osasta historiaa. Selviääkö Lucas Wollberger ja Craig Benson tästä terveys ja henki turvassa?
Tämä on niitten tarina, saako ne koston Phillipsiä kohti? Miten aikoo Harvey toimia? Kovia otteita on odotettavissa, on raaka tarina, sodissa ei ole mitään sievää, ja ei koskaan ole ollut. Miten miehille sitten käy?

Pohjolan leijona: Kustaa II Aadolf ja Suomi 1611-1632

Lappalainen, Mirkka

Putinin sodat : Tsetseniasta Ukrainaan

Galeotti, Mark; Larkiala, Tilla; Saarainen, Jere; Lang, Antti