Atlantiksen Salainen Tiede: mysteereihin initioitu

11 500 vuotta sitten Thut asetetaan vihdoin kynnyksenvartijan kauhun kokeeseen. Amentan pyramidin hiljaisuus ja pimeys tiivistyvät sarkofagin kylmässä yksinäisyydessä: tuleeko Thutista tuonpuoleisen Mysteereihin vihitty? Entä onnistuuko nouseva musta magia katkaisemaan ikiaikaisen Shemsu-Horin jumalallisen vallan... "Atlantiksen salainen tiede" kuljettaa meitä ympäri vanhan maailman lopunaikoja ja valaisee sen olosuhteita, kauneutta ja rappioita käytettävissä olevin ohuin historiallisin viittein. Elämän syvä tarkoitus on läsnä lähes joka hetkessä...

Books on Demand 1. painos

Tieteellisen maailmanlähestymistavan syväkritiikki: 95 fragmentaarista teesiä tiededogmin temppelinoveen

Karmanen, R. A.

The Depth of Life

Karmanen, R.A.

Totuuden jalustalla: Mietelmiä virallisen totuuden kyseenalaistajille

Karmanen, R.A.

Elämän kulissien takana: Palasia tarkoituksesta, totuudesta ja olemassaolon laeista

Elämälle syvyyttä : tienviittoja elämäntielle