Alla vanhan poppelin : Seurapiirejä ja suuria tunteita

Tunnelmallinen rakkausromaani opettajaharjoittelija Noorasta, joka saa miesten sydämet läpättämään 1800-luvun Hämeenlinnassa.

Kun Noora muuttaa Hämeenlinnaan opetusharjoitteluun, hän kohtaa oitis pari yllätystä: uusi luokka ei ole kaikkein rauhallisimmasta päästä eikä vararehtori Casimir Kihlmanin koti kaikkein mukavin asuinpaikka. Älykäs opettajar nauttii keskusteluista tumman ja vetovoimaisen Casimirin kanssa, mutta myös oikukkaan ja kapinoivan opiskelukaveri Ulrikin aivoitukset virkistävät neidon mieltä. Kumpi miehistä onnistuukaan valloittamaan Nooran sydämen?

Viehättävä historiallinen romanssi johdattaa 1800-luvun lopun Suomeen! Poppeli kuulee monta tunnustusta tässä ihastuttavassa rakkaustarinassa, jossa miehet kilpailevat orvoksi jääneen opettajattaren suosiosta.

Saga Egmont 1. painos

Hattula, Hämeenlinna-Tavastehus, Janakkala