Aavikon lumous / Uskomaton tarina / Tyttö joka katosi jouluruuhkaan

Aavikon lumous Aavikon huumaavantuoksuisessayössä kolme vuotta sitten komeaZahirlumosi antiikin esineiden tuntijaGinaCollinsin.Ginanoli kuitenkin palattava kotiinsa Lontooseen hoitamaan sairasta äitiään ja jatkamaan uraansa. Nyt Gina saa jälleen kutsun työmatkalleKabuyadiriin. Kutsun lähettäjä on seikki, joka harkitsee sukuunsa kuuluvan huikeanjalokivenmyymistä, muttaseikinjaGinankohtaaminen ei olekaan ensimmäinen kerta, kun he tapaavat toisensa... Uskomaton tarina Kuinka nainen, jota hän ei ole koskaan tavannut, voi odottaa hänen lastaan? Prinssi Damian uskoi, että hän tiesi kaiken onnenonkijoista, mutta Ivy Madison vei ehdottomasti voiton! Mahdoton vaikuttaa olevan totta - hän on tullut huijatuksi ja hänen täytyy nyt tehdä parhaansa. Damien päättää ottaa Ivyn mukaan Kreikkaan ja yrittää tehdä naisesta rakastajattarensa. Mutta pian hän huomaa, että Ivy voi tuhota hänen tulevaisuutensa. Tyttö joka katosi jouluruuhkaan Näkymättömästä sihteeristä näyttävän liikemagnaatin hemmotelluksi morsiameksi ja muotivaateketjun kasvoiksi... Lucy Brightin uskomaton tuhkimotarina on kuin suoraan saduista - ja paljastuu julkisuustempaukseksi! Mediamylläkästä paetessaan Lucy törmää - kirjaimellisesti - tavaratalomiljonääri Nathaniel Hartiin... Lucy katoaa tavaratalon jouluvilinään - mutta Nathaniel päättää löytää paljasjalkaisen lumoajattarensa. Apuna hänellä on vain yksi kappale erittäin kallista punaista, stilettikorkoista design-kenkää!

Aavikon lumous / Sisäpiirin sydänkäpyset / Jäämies

Green, Abby; Fielding, Liz; Cox, Maggie