30 tapaa tunnistaa Se oikea

Vihdoinkin Elinan elämässä on kaikki paremmin kuin hyvin. Suhde opettajakollega-Mikon kanssa on täynnä tunnetta – ja intohimoa! Tavarat lentelevät varastossa, kun Mikko ja Elina antautuvat suudelmien vietäväksi välituntien aikana. Sama meno jatkuu myös työpäivien jälkeen. Mikko ja Elina eivät yksinkertaisesti voi saada toisistaan tarpeekseen! Tilanne muuttuu kuitenkin kuumottavaksi, kun Elina alkaa kärsiä oudosta pahoinvoinnista. Ei, ei ja vielä kerran ei! Voiko todellakin olla, että hän on raskaana?! Miten suhteen mahtaa käydä – onko Elinasta ja Mikosta hyppäämään vauva-arjen vaipanvaihtoihin ja yöheräilyihin?

30 tapaa tunnistaa se oikea on päätösosa Elinan elämästä kertovassa chick lit -trilogiassa.

Nimimerkki Katri Sisko kirjoittaa vetäviä viihdekirjoja. Hän on ammatiltaan opettaja.

Elinalla on ongelma – ongelma nimeltään numero 30! Kolmekymmentä vuotta on rajapyykki, jolloin elämän pitäisi olla kuosissa. Mutta mitä jos ei ole? Mitä jos kaikki on hajallaan?

30-trilogia on hulvaton trilogia kolmenkympin kriisistä – tämä sarja naurattaa takuulla!

EPUB3: Reflowable

30 jälkeen 30