101 onnen päivää

Miten viettäisit viimeiset päiväsi?

Mitä jos lääkäri sanoisi sinulle, että sinulla on elinaikaa jäljellä enää 100 päivää? Leo Stranius päättää elää kolme kuukautta kuin viimeistä päivää ja pitää hupenevista päivistään päiväkirjaa.

Elämän tärkeimmät ja merkityksellisimmät asiat ovat pieniä ja arkisia ja liittyvät läheisiin ihmisiin. Tiedämme tämän, ja haluamme kyllä elää merkityksellistä elämää, mutta arjen pyörityksessä olennainen usein unohtuu.

Auttaako jatkuva elämän rajallisuuden ajattelu keskittymään käsillä olevaan hetkeen? Pystyykö kuormittavan ja kiireisen arjen kohinasta hahmottamaan, käyttääkö päivänsä todella siihen, mihin oikeasti haluaa?

101 onnen päivää on omakohtainen ja rehellinen syväsukellus arkisen elämän merkityksellisyyden äärelle. Kirja myös raottaa Leo Straniuksen elämää minimalistina ja ympäristön puolesta taistelevana perheenisänä.

Stranius on toimitusjohtaja ja yhteiskunnallinen vaikuttaja. Hän on ekologisen elämäntavan ja ympäristöliikkeen edelläkävijöitä sekä monivuotinen ajanhallintavalmentaja.

Into Kustannus 1. painos

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Akaa, Hämeenkyrö-Tavastkyro, Ikaalinen-Ikalis, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala-Birkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere-Tammerfors, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat-Virdois, Ylöjärvi