10. joulukuuta: Alastomana kynttilät hiuksissa – eroottinen joulukalenteri

Emma kuuluu naiskuoroon, jonka jäsenet näyttävät kunnollisilta nuorilta naisilta. Mitä tapahtuu suljettujen ovien takana, onkin ihan toinen juttu. On aika esittää lauluja eräässä yrityksessä kaupungilla, ja huhutaan, että henkilöstö koostuu seksikkäistä miehistä. Esileikki alkaa jo pukuhuoneessa, ja illasta voi tulla juuri sellainen kuin he haluavat...

"Alastomana kynttilät hiuksissa" on jouluista erotiikkaa parhaimmillaan.

Sarah Schmidt on salanimi kirjailijalle, joka muutoin kirjoittaa fantasiaa, kauhua, viihdekirjallisuutta ja historiallisia romaaneja. Sarahin ensimmäinen eroottinen novelli julkaistiin vuonna 2019 antologiassa TABU.

Eroottinen joulukalenteri: novellikokoelma

Schmidt, Sarah; Backman, Amanda; Svärd, Rickard; Cox, Sir Jay; Olsson, Sara; Salt, Vanessa; Beijer, E. M.; Westberg, Peter; Silver, Emma; Lemon, My; Palanterä, Jaana; Kastanja, Anna-Kreetta; Kumpulainen, Marja-Liisa; Heittola, Juuso; Linjala, Juhani

December 10: Naked Lucia – An Erotic Christmas Calendar

10 december: Naken med ljus i hår - en erotisk julkalender