What Happened to Ruthy Ramirez (äänikirja)

A powerful novel that's "hilarious, heartbreaking, and ass-kicking" (Jamie Ford) about a Puerto Rican family in Staten Island who discovers their long‑missing sister is potentially alive and cast on a reality TV show, and sets out to bring her home.
Winner of the 2024 PEN/Faulkner Award for Fiction · Longlisted for the Aspen Words Literary Prize · March Indie Next Pick · Belletrist, Phenomenal, Page & Pairing, and Readers Digest book club pick

The Ramirez women of Staten Island orbit around absence. When thirteen‑year‑old middle child Ruthy disappeared after track practice without a trace, it left the family scarred and scrambling. One night, twelve years later, oldest sister Jessica spots a woman on her TV screen in Catfight, a raunchy reality show. She rushes to tell her younger sister, Nina: This woman's hair is dyed red, and she calls herself Ruby, but the beauty mark under her left eye is instantly...

Hachette Audio Unabridged
ENG EISBN: 9781668620984

Alavieska, Enontekiö-Enontekis, Haapajärvi, Haapavesi, Hailuoto-Karlö, Hyrynsalmi, Ii, Inari-Enare, Kajaani-Kajana, Kalajoki, Kemi, Kemijärvi, Keminmaa, Kempele, Kittilä, Kolari, Kuhmo, Kuusamo, Kärsämäki, Liminka-Limingo, Lumijoki, Merijärvi, Muhos, Muonio, Nivala, Oulainen, Oulu-Uleåborg, Paltamo, Pelkosenniemi, Pello, Posio, Pudasjärvi, Puolanka, Pyhäjoki, Pyhäjärvi, Pyhäntä, Raahe-Brahestad, Ranua, Reisjärvi, Ristijärvi, Rovaniemi, Salla, Savukoski, Sievi, Siikajoki, Siikalatva, Simo, Sodankylä, Sotkamo, Suomussalmi, Taivalkoski, Tervola, Tornio-Torneå, Tyrnävä, Utajärvi, Utsjoki, Vaala, Ylitornio-Övertorneå, Ylivieska
Pohjoisen eKirjasto.

Local Woman Missing : A Novel of Domestic Suspense

Kubica, Mary

Lonely Planet's Ultimate United Kingdom Travelist : Lonely Planet

Planet, Lonely

Every Last Fear : One of the most gripping and twisty new psychological thrillers of 2021 that you don't want to miss!

Finlay, Alex

Hid from Our Eyes : A Clare Fergusson/Russ Van Alstyne Mystery