Tufunuksen tuonelan-matka (äänikirja)

Sukelluslabradori Tufunuksen koivessa oleva mersiköntin purema tulehtuu ja vie hänet vuoteenomaksi. Hoitokeinoa ei näytä löytyvän. On aika suunnitella hautajaisia - sekä arkku, jossa on periskooppi ja kylmätiloja huikopaloja varten. Hautajaiskahvitkaan eivät suju aivan perinteisesti, onhan juhlien kohde vielä elossa. Mutta viesti Tufunuksen kuolemasta on kiirinyt: Harvesteri-hevonen ja karhu Männinkäinen noutavat Tufunuksen Tuonelan tielle. Huolestunut ihmiskaveri Ami ja lohduttava tietoniekka Maros-husky lähtevät saattomatkalle kohti elämän rajaa, jonka takana odottavat paitsi Tuonen Tytin moottorilautta myös kalmanväki ja terheniset. Onko tämä matka, jolta ei ole paluuta? Tufunus-sarjan neljäs osa on uskomattoman hauska ja lämmin tarina elämän voimassaolon päättymisestä ja sen seurauksista.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.