Syyllisyyden taakka (äänikirja)

Erla-ryhmä palaa vahvempana kuin koskaan Nainen löydetään kuolleena kotoaan Tukholman keskustassa. Hän on menestyvä ja pidetty yrittäjä, joka on täysin odottamatta tehnyt itsemurhan. Erla-ryhmä - Edith, Rickard, Liv ja Aminah - kootaan jälleen yhteen. Kun he alkavat tutkia tapausta, käy ilmi, että naisen menestyksen takaa löytyy yllättäviä salaisuuksia. Pian löydetään kuolleena toinenkin tunnettu yrittäjä, jolla myös on synkkiä salaisuuksia. Mikä on saanut heidät tekemään itsemurhan? Onko heitä kiristetty? Onko heidät pakotettu itsemurhaan? Totuuden etsintä johtaa tutkintaryhmän vaarallisille poluille - ja ravistelee ryhmää sen ydintä myöten.

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.