Syndig sommar - erotisk novell (äänikirja)

Clara är 24 år och stenpank. Det är sommar och det sista Clara vill är att sitta hemma och uggla hela semestern. Slumpen leder henne in på en eskort-sajt och där börjar hon skriva med en 31-årig man. Han säger att han ska ta med henne på semester och köpa nya kläder åt henne, i utbyte mot sex. Clara bläddrar igenom hans bilder, och ju mer hon ser desto mer upphetsad blir hon ...

Resten av semestern tillbringar Clara och mannen ute på en privat ö i skärgården. Lusten tycks aldrig sina, och vad som såg ut att bli livets tråkigaste sommar blir raka motsatsen.

Emma Anderson är pseudonym för en författare från västkusten verksam inom flera genrer. I Emmas noveller är passionen och hettan i fokus. Det lyckliga slutet kan låta dröja på sig men utlovas, i en eller annan form. Intentionen är att skapa lustfyllda bilder och att ta med läsaren ut på ett erotiskt äventyr.

Lang

Westö, Kjell; Åkerfelt, Niklas

I slutet borde jag dö

Taivassalo, Hannele Mikaela