Silloin enkelit itkevät (äänikirja)

Mariannen äiti sanoo, että Jehova pitää tottelevaisista lapsista. Sitä paitsi maailmanloppu on lähellä ja vain Jehovan todistajat voivat pelastua. Marianne uskoo mitä hänelle kerrotaan, mutta koulussa hän havahtuu siihen, että toisenlainenkin elämä on mahdollinen. Tietenkin Marianne haluaisi, että Jehova ja äiti olisivat häneen tyytyväisiä, mutta joulukoristeiden askartelu houkuttelee. Se on Mariannelta kuitenkin kiellettyä, sillä Jehovan todistajat eivät vietä joulua, syntymäpäiviä tai kansallispäivää. Kiellettyjä ovat myös minihameet, lintsaaminen ja poikien kanssa seurustelu. Marianne on kuitenkin päättänyt uhmata kieltoja. Kun Marianne saavuttaa täysi-ikäisyyden, hän tekee kaikkensa päästäkseen irti uskonnollisesta yhteisöstään. Vapauden hinta on kuitenkin korkea. Jos Marianne lähtee, hän menettää äitinsä ja kaikki ystävänsä. "Silloin enkelit itkevät" on koskettava tositarina nuoresta naisesta uskonnollisten vaatimusten puristuksissa. Lopulta hänen on tehtävä vaikea päätös oman elämänsä suunnasta.

Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski
Keski-kirjastot.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby