Salaiset symbolit : avain esoterian maailmaan (äänikirja)

Avaa ovi symbolien salaiseen maailmaan. Graal, sateenkaari ja käärme. Omena, ruusu ja risti. Ihminen on kautta aikojen viestinyt symbolien avulla, ja näitä merkkejä esiintyy kaikkialla ympärillämme. Salaiset symbolit liittyvät mielessämme usein johonkin okkulttiseen tai pahaan, mutta todellisuus on usein paljon mielenkiintoisempi. Millaisilla symboleilla salaseurat ovat kommunikoineet muilta salaa, ja mitä tarot-korttien kuvat merkitsevät? Entä mitä vankilatatuointien on tarkoitus kertoa? Symbolitutkija Liisa Väisäsen voodoosta alkemiaan ja kabbalasta hieroglyfeihin johdatteleva teos on kiehtova visuaalinen matka salaperäiseen kulttuurihistoriaamme.

SKS Kirjat 1. painos

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby