Runotyttö ja kultasilmäinen mies (äänikirja)

Oona Salo on saanut elämänsä kunnolla solmuun. Kun määräaikainen työsuhde helsinkiläisessä kirjastossa päättyi, Oona keksi muuttaa maaseudulle nettituttavansa luokse. Petteri ei kuitenkaan ollut livenä yhtä ihastuttava kuin netissä - ja nyt Oona pakoilee Petteriä parhaansa mukaan! Työpaikka lääkärikeskuksen siivojanakaan ei ole varsinainen unelmien täyttymys. Oona ei silti arvaa, että muutto loppujen lopuksi tuo kuin tuokin Oonan elämään rakkauden. Ja ehkä aikaa löytyy myös Oonan suurelle haaveelle, runojen kirjoittamiselle? Runotyttö ja kultasilmäinen mies on ihastuttava rakkausromaani Sara Stormilta.

Saga Egmont 1. painos

Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.

Suuren riskin rakkaus