Rakkautta ja rairuohoa (äänikirja)

Rakkaudentäyteinen pääsiäinen idyllisellä saarella - mikä voisi mennä pieleen? Emelie lapsineen on kotiutunut Sardiinisaaren ihanaan yhteisöön - ainakin seuraavaan vuoteen saakka. Sitä ennen Emeliellä on edessään monia isoja päätöksiä. Ottaako vastaan työ saaren kylätalolta? Muuttaako yhteen uuden rakkauden, Andreaksen kanssa? Myös raha-asiat ovat ainainen murheenkryyni, mutta siihen on sentään ratkaisu: Emelie on perinyt ilmeisen arvokkaan maljakon, joka saattaa auttaa häntä selviämään tilanteesta. Mutta sitten maljakko katoaa, eikä Emelie tiedä, mitä hänen pitäisi ajatella. Onko joku hänen uusista ystävistään varastanut sen? Onneksi edessä on sentään kevät ja pääsiäinen! Saadakseen muuta ajateltavaa Emelie päättää järjestää saarelaisille kunnon pääsiäispidot. Mutta tänä vuonna pääsiäinen tarjoaakin Emelielle täysin odottamattoman yllätyksen... Joulu pääsiäiseen asti kestää jatkaa Joulu joka päivä -romaanista tutun Emelien tarinaa Ruotsin länsirannikolla sijaitsevalla kauniilla Sardiinisaarella. Ihana feelgood-sarja kertoo ihmissuhteista, yhteisöllisyydestä ja uusista aluista - rakkautta unohtamatta! Annika ja Jessika Devert ovat sisarukset Göteborgista. He ovat kirjoittaneet yhdessä useita lastenkirjoja ja debytoivat aikuisten kirjallisuuden parissa vuonna 2020 feelgood-romaanilla Joulu joka päivä.

Kimitoön-Kemiönsaari, Pargas-Parainen
Blanka-kirjastot.

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.