Prinsessan Luna och Vintermånens festival : My Little Pony (äänikirja)

Luna är en av Equestrias fyra prinsessor, och väktare av natten. Alla i Equestria älskar en högtid, och därför föreslås det att Prinsessan Luna ska hedras i en egen högtid för att hylla natten, månen och stjärnorna.

Efter att ha ställt till med en hel del trubbel för de andra prinsessorna, och riskerat Equestrias säkerhet så har Luna sänts i exil, och genom denna nya högtid hoppas prinsessorna att Luna ska känna sig välkommen tillbaka. Men prinsessan Luna vill inte ha en högtid i sin och nattens ära, så när hon upptäcker att de andra prinsessorna planerar en i hemlighet så bestämmer sig prinsessan Luna för att busa lite med dem i deras drömmar.

My Little Pony - Prinsessa Luna ja talvikuunjuhla : My Little Pony

Berrow, G. M.; Kemppinen, Terhi

My Little Pony - Equestriaa edemmäs: Pinkie Pie pistää paremmaksi : My Little Pony

My Little Pony - Lyra ja Bon Bon ja Salaisen palvelun ponit : My Little Pony