Oikein ja hyvin: elämä suorana (äänikirja)

Oikein näkeminen ja hyvin tekeminen ovat tämän kirjan teemat. Lähtökohtana on ajatus, että elämä on ihme, ja jos sitä ei sellaisena hahmota, sitä ei näe oikein. Mieli on linkkimme maailmaan. Sitä hallitsee nyt ego, joka näkee vain kapean kaistaleen maailmasta. Mielemme ohjelmassa on virhe, jonka voi ehkä oikaista. Se edellyttää mielen asetusten päivittämistä. Oikein & Hyvin kutsuu matkalle sanojen taakse. Se esittelee vaihtoehdon nykymenolle, jota hallitsee egoistinen ja aikaan ankkuroitu maailmankuva. Kirjan ensimmäisessä osassa pohditaan oikein näkemisen ehtoja, toisessa esitetään hyvin tekemisen teesit. Kolmas osa sisältää yli tuhat havaintoa elämän teemoista alkaen ajasta ja päätyen äärettömään. Elämä suorana on elämistä tosiasioiden kanssa. Se on ihmeen näkemistä maailmassa, toisissa - ja itsessä.

Basam Books 1. painos

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski