Neo den mörkrädda dinosaurien (äänikirja)

En godnattsaga i meditationsform för barn i åldrarna 1 - 10 år. Detta är den tredje sagan om Neo och Moa. Denna gång handlar sagan om dinosaurien Neo som är väldigt mörkrädd och hans syster Moa. Du får följa med dom på deras spännande äventyr då dom går vilse i skogen och möter massa spännande djur och lär sig flera värdefulla saker. Sagan varieras med enkla instruktioner för barnen att följa med syfte att involvera barnen i sagan / meditationen och successivt så guidas barnen in i en trygg och skön avslappning för att såsmåningom falla i sömn.

Kia Temmes är bland annat inspiratör och författare med en lång erfarenhet av att guida meditation i grupp och enskilt och hon har producerat flertalet guidade meditationer och godnattsagor för barn

Vulkanen som inte ville vakna, en guidad godnattsaga

Spökena Neo och Moa möter Trollkarlen Kia, en guidad godnattsaga

Temmes, Kia

Fröken Måne får hjälp, en guidad godnattsaga

Temmes, Kia

Bortom tid och rum, guidad meditation.

Temmes, Kia

Det magiska tältet, en guidad godnattsaga