Montako päivää vielä (äänikirja)

Rikoskomisario Juha Muhonen joutuu selvittelemään väärästä paikasta löytyvän vainajan arvoitusta. Tutkinta etenee kaupunginosasta toiseen, eivätkä kuolemaan liittyvät tapahtumat tahdo aueta todistajanlausunnoista huolimatta. Muhosen ryhmä saa tehdä pitkää päivää estääkseen uusien ongelmien syntymisen. Rikoskomisario luulee tuntevansa niin mukulakivikatujen sokkelot kuin uudempien lähiöiden kulmat, mutta riittääkö tietämys, kun alkaa näyttää siltä, että askeleita on syytä kiirehtiä? Entä ajautuuko Muhonen törmäyskurssille Porvoon oppaana toimivan Hilkka Alituvan kanssa, kun tämä jälleen kerran sivuaa tutkintaa?

Saga Egmont 1. painos

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Montako päivää vielä