Mikä siinä miehessä on? (äänikirja)

Kutkuttava sairaalamaailmaan sijoittuva romanssi lääkäri Essin ja poliisi Mikon yllättävästä kohtaamisesta! Lääkäri Essi päivystää sairaalassa, kun paikalle tuodaan haavoittunut mies. Pian asiaa tulee selvittämään myös salskea poliisi Mikko Nurminen, joka on kuinka ollakaan tuttu Essin lapsuudesta. Essin sisar on heilastellut Mikon kanssa nuorena tyttönä kohtalokkain seurauksin. Tapaus jätti Essin perheeseen pysyvät jäljet. Komea ja puoleensavetävä Mikko ojentaa Essille käyntikorttinsa ja tarjoaa apuaan miehen tapaukseen liittyen, mutta Essi kieltäytyy välittömästi. Onhan perheen tarkoin varjellun salaisuuden säilyttäminen tärkeämpää kuin hurmaavan poliisin selvään flirttailuun vastaaminen. Mutta saako taitava kuulustelija Mikko sittenkin murrettua Essin muurit? Mikä siinä miehessä on? on Sara Stormin koskettava rakkausromaani perhesuhteista ja siitä, kuinka aika parantaa kipeimmätkin haavat.

Saga Egmont 1. painos

Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.

Hattula, Hämeenlinna-Tavastehus, Janakkala