M-ryhmä - Vakka kantensa valitsee (äänikirja)

Nora Feller on lähtenyt M-ryhmasta lopullisesti ja katkaissut välinsä Charlotte Victorinin kanssa. Malmossa han toivoo voivansa aloittaa alusta niin yksityiselamassaan kuin ammatillisestikin. Nora saakin tutkittavakseen korkean profiilin murhatapauksen, mutta jutussa on jotakin, mika ei tasmaa; Noralla on aavemainen tunne, etta joku ohjailee tapahtumia kulissien takana. Saatuaan kuulla, etta M-ryhmä ottaa tutkinnan haltuunsa, Nora alkaa penkoa juttua vastoin esimiehensä käskyä. Charlotte ei kuitenkaan aio katsella sivusta, kun Nora sabotoi hänen työtään. Charlotte tietää Norasta jotakin, joka voi tuhota Noran lopullisesti, ja on valmis käyttämään kaikkia keinoja saadakseen haluamansa.

M-ryhmä -Vakka kantensa valitsee on viides, itsenäinen osa erikoisyksikkö M-ryhmästä kertovassa tummanpuhuvassa sarjassa.

Christina Larsson asuu Göteborgissa Ruotsissa ja kirjoittaa tiheätempoisia dekkareita, joissa nousevat raadollisella tavalla esiin tämän päivän pohjoismaisen yhteiskunnan kipukohdat. Sarjan viidennessä osassa Larsson yhdistää voimansa Aallonmurtajat ja December-sarjoista tunnetun, arvostetun jännityskirjailija Caroline Grimwalkerin kanssa.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.