Lev intuitivt : Hitta ditt livs högre syfte (äänikirja)

Vandrar du på livets stig med frågor som: "Vem är jag?", "Var kommer jag ifrån?", "Vart är jag på väg?" och "Varför är jag här?" Du kanske har en känsla av att det finns något mer där bortom ditt medvetande som kallar på dig? Kanske är du, precis som jag, en sökare? En sökare efter en större sanning och större själslig visdom?

Då kommer du att tycka om den här boken. För den handlar om att vara en sökare, om att söka sitt högre syfte och sitt kall i livet. Detta för att du ska få en större förståelse för vem du är och vilka gåvor du har att dela med världen.

Denna bok guidar dig till att få en starkare kontakt med din intuition, leva mer intuitivt, lyssna till din viskande själ och börja förstå ditt livs högre syfte. I boken får du bland annat lära dig om du är högkänslig, om de olika själsgrupperna som är här på jorden nu; blue ray själar, indigosjälar, kristallsjälar och diamantsjälar. Du får lära dig om de olika elementen och stjärntecknen vilket också ger dig en större förståelse för dig själv och människor i din omgivning.

Lev intuitivt är den efterlängtade uppföljaren till böckerna Lev din dröm och Lev i din kraft.

Helena-Magdalena Ivekrans-Nätt (1968-) är en svensk författare, socionom, inspiratör, framgångscoach, intuitiv terapeut och astrolog. Hon debuterade som författare med boken "Lev din dröm" 2014.

Lev i din kraft

Lev din dröm : lär dig bemästra attraktionslagen