Kuoleman kanssa ei kujeilla (äänikirja)

Sen piti olla vain hauska polttaripila. Kavereilleen lukemattomia kujeita tehtaillut Michael Harrison saisi viimein maistaa omaa lääkettään. Makaaberi hauskanpito loppuu lyhyeen, kun kaikki menee karmealla tavalla pieleen. Neljä ihmistä saa surmansa ja sulhanen katoaa mystisesti. Johtolankoja on vähän tai ei ollenkaan. Jutun saa tutkittavakseen rikostarkastaja Roy Grace, joka huomaa pian, että kaikki ei ole aivan kohdallaan. Kadonneen sulhasen lähipiirissä on joku, joka salaa selvästi jotakin. Mutta Gracelle 19 vuoden poliisiura on opettanut, että kaikki ei ole aina sitä, miltä näyttää... Kuoleman kanssa ei kujeilla on rikostarkastaja Roy Gracen tutkimuksista kertovan dekkarisarjan ensimmäinen osa. Peter Jamesin tarkka, elokuvamainen kerrontatyyli ja kirjan yllätyksellinen juoni vangitsevat lukijan ja pitävät tämän otteessaan loppuun saakka.

Kuolema ei käy kauppaa

James, Peter; Mäntylä, Leena; Ranin, Martti