Kilpaoriit (äänikirja)

Nelikymppinen Emma on menestyvä hotellinjohtaja. Salma on hänen tyttärensä ja aloitteleva kilparatsastaja. He molemmat tahtovat Joonatanin, nuoren esteratsastajan.Kun Salma houkuttelee Emman toimitsijaksi ratsastuskilpailuihin, Emma kohtaa tyttärensä kilparatsastajaidolin, parikymppisen Joonatanin. Molemminpuolinen vetovoima on välitöntä ja huumaavaa. Mutta pelissä on mukana myös Rabbe, raamikas kokeneempi kilparatsastaja, joka ei ole tottunut häviämään - ja Emma päättää unohtaa Joonatanin.Kuuma suhde kantaa yli pimeän talven, ja seikkaillessaan kilparatsastuksen maailmassa Emma löytää jotain ihan uutta myös itsestään.Ratsastajat on kolmiosainen äänikirjasarja. Se on kertomus halusta, intohimosta ja kielletystä rakkaudesta; menestymisestä ja riskien ottamisesta. Olga Kokko kuvaa glamoröösiä luksushotellien ja ratsastuskilpailujen maailmaa suorasukaisesti mutta herkästi. Kilpaoriit on sarjan ensimmäinen osa.

Kustantamo S&S 1. painos

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby