"Jees, leskiyli-insinöörskä!" sanoi vääpeli Ryhmy : Ryhmy ja Romppainen (äänikirja)

Ryhmyllä ja Romppaisella on hermot kireällä. Miten tupakan jonottaminen voi olla näin hankalaa? Kaiken huipuksi samaan jonoon on sattunut harvinaisen ärsyttäviä tyyppejä. Pian miesten ilmeet kuitenkin kirkastuvat, kun jonoon saapuu Tirronen - Ryhmyn ja Romppaisen sotakaveri! Siinä jutustellessaan miehet päätyvät lyömään vetoa erikoisesta asiasta - voiko huvilaan tai kartanoon vain kävellä vieraaksi ilman, että kukaan ajaa pois? Näin on kaveruksilla jälleen uusi, verraton seikkailu edessään.

Saga Egmont 1. painos

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

'Jees, Nurmijärven mämmiä!' sanoi vääpeli Ryhmy