Herkkyys voimavaraksi : tietoa erityisherkille ja heitä kohtaaville (äänikirja)

Herkkyys voimavaraksi - Tietoa erityisherkille ja heitä kohtaaville on teoriatietoa ja käytännön pohdintaharjoituksia yhdistävä opas jokaiselle itsensä herkäksi tunnistavalle ja heitä työssään ja ihmissuhteissaan kohtaaville. Herkkyyttä tarkastellaan sekä tutkimus- ja asiantuntijatiedon että kokemustiedon valossa. Teoksessa katse kohdistuu valoon herkkyyden varjopuolia unohtamatta. Janna Satri (s. 1980) on perehtynyt herkkyyden ymmärtämiseen oman kiinnostuksensa pohjalta. Häneltä on aiemmin julkaistu teokset Sisäinen lepatus - herkän ihmisen tietokirja (2014) ja Herkkyys ja kiusaaminen (2015).

Viisas Elämä 1. painos

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski