Hengenheittäjän uusi elämä ja rakkaudet (äänikirja)

Kun häikäilemätön uraohjus päättää muuttua hyväksi ihmiseksi.

Minttu on kiireinen tv-tuottaja, jolla on kaikki mitä ihminen voi haluta: upea ura, unelma-asunto, ja parisuhde komean ohjaaja Sebastianinkin kanssa sujuu täydellisesti.

Kaikki muuttuu, kun Minttu joutuu vakavaan hissionnettomuuteen ja viettää kaksi minuuttia virallisesti kuolleena. Noiden minuuttien aikana Minttu kokee tuonpuoleisen ja tajuaa, ettei hänestä pidetä. Järkyttynyt Minttu päättää tehdä täyskäännöksen ja ryhtyä aivan oikeaksi hyväksi ihmiseksi. Riittääkö ylityöllistetylle assistentille delegoitujen työtehtävien hoitaminen itse, vai pitäisikö sukulaisiinkin pitää yhteyttä? Ja kuuluisiko kiltillä tytöllä olla joku nössömpi poikaystävä?

Hengenheittäjän uusi elämä ja rakkaudet on hersyvä chick lit -romaani uusista aluista ja tv-tuotantojen kulisseista.

Aino Marion on helsinkiläistynyt televisioalan monitoimiosaaja. Ehdottomasti alle 42-vuotias.

Saga Egmont 1. painos

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby