Gelaterian i hjärtat av Grundsund (äänikirja)

Ninas liv vänds upp och ner när hennes livs kärlek Tom omkommer i en tragisk bilolycka. Med honom har det alltid varit annorlunda än med alla andra; hon har känt sig trygg, speciell och älskad. Hur går man vidare efter en sådan förlust, när ens älskade slits ifrån en från en sekund till en annan? För att få hjälp på traven skickar chefen henne på semester till Grundsund. Bland pittoreska hus och charmiga italienare börjar Nina sakta att återfå livsglädjen, men frågan är om det glittrande havet, nya kärleksrelationer och gelato är medicinen som ska hjälpa Nina att gå vidare? Och vad ska hon göra med resten av sitt liv när hon väl kommer hem igen?

”Gelaterian i hjärtat av Grundsund” är en varm feelgoodroman om kärlek, att våga gå vidare, italiensk gelato och sökandet efter nästa kapitel i livet.

I en värld av kärlek

Larsson, Helene

Lisa – ett liv

Wiklund, Lars