Fem minuter till godnatt - Disney Villains : Fem minuter till godnatt (äänikirja)

Här får du tolv noveller med kända skurkar från Disneys universum. Hör vad som händer när Cruella De Vil försöker stjäla ett djur från djurparken. Eller när kapten Kroks mörka skugga glider in i barnen Darlings sovrum. Läs också om när Scar berättar kusliga historier, och när Jafar besöker en mystisk spåkvinna. © Disney. All rights reserved.Bli förtrollad av DISNEYs fantastiska värld. Följ med på äventyret och upplev magin med Musse Pigg, Långben, Aladdin, Dumbo, Blixten McQueen, Anna, Elsa, Snövit, Lejonkungen, Woody, Buzz Lightyear, Vaiana och alla de andra från DISNEYs skattkammare. Spetsa öronen och låt dig uppslukas av det oändliga universumet!

Saga Egmont 1. painos
SWE EISBN: 9788728083413