Ei tikkua ristiin (äänikirja)

Mitä käy, kun komisario Pesonen ryhtyy yhteistyöhön taparikollisen kanssa? Kapu Kapanen pyytää komisario Pesoselta apua: häntä epäillään vaimonsa murhasta. Pesonen on hämmentynyt eikä mikään ihme: onhan Kapu aiemmin vainonnut häntä ja ollut varsinaisen kelmin maineessa. Hetkikin on erikoinen, sillä Pesonen odottaa kahvilassa tietoa lapsenlapsensa syntymästä. Hän toipuu leikkauksesta ja liikkuu vain vaivoin kepin kanssa. Alkaa erikoinen tapahtumaketju: Pesonen koordinoi tutkintaa kahvilanpöydästä tuttu naispoliisi apunaan. Kaksikko yrittää pelastaa arkkivihollisensa pulasta. Mutta onko Kapanen oikeasti syytön? Komisario Pesonen on puolikuntoinen, mutta se ei estä konkaria osallistumasta tutkimuksiin. Vauhdikas romaani on kotimaisen laaturikossarjan kuudes ja viimeinen osa.

Saga Egmont 1. painos

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.

Eura, Eurajoki-Euraåminne, Harjavalta, Honkajoki, Huittinen, Jämijärvi, Kankaanpää, Karvia, Kokemäki-Kumo, Merikarvia-Sastmola, Nakkila, Pomarkku-Påmark, Pori-Björneborg, Rauma-Raumo, Siikainen, Säkylä, Ulvila-Ulvsby