E niin kuin epäilty (äänikirja)

Yksityisetsivä Kinsey Millhone luuli työskentelevänsä tavallisen vahingonkorvausvaatimuksen parissa, kun tilanne yhtäkkiä muuttuu. Kinseyn tilille ilmestyy mystinen 5000 dollarin summa - ja hetken päästä häntä syytetään jo lahjusten ottamisesta. Myös tärkeitä dokumentteja katoaa mystisesti. Kuka haluaa lavastaa Millhonen ja miksi? Kun Millhone ryhtyy selvittämään mysteeriä, hän on yhtäkkiä syvällä rikosten maailmassa. Maailmassa, johon kuuluu eräs riitaisa ja rikas suku sekä Kinseyn ex-puoliso monen vuoden takaa. "E niin kuin epäilty" on viides osa Sue Graftonin jännittävässä aakkosdekkarisarjassa.

Eura, Eurajoki-Euraåminne, Harjavalta, Honkajoki, Huittinen, Jämijärvi, Kankaanpää, Karvia, Kokemäki-Kumo, Merikarvia-Sastmola, Nakkila, Pomarkku-Påmark, Pori-Björneborg, Rauma-Raumo, Siikainen, Säkylä, Ulvila-Ulvsby
Satakirjastot.

Hattula, Hämeenlinna-Tavastehus, Janakkala