Dungeons & Dragons - Drizztin legenda: Kotimaa (äänikirja)

Fantasiaklassikon huikea aloitusosa! Uumenalan mustat haltiat ovat häikäilemätön haltiarotu, joka tunnetaan vallanhimostaan ja säälimättömyydestään. Nuori Drizzt Do'Urden syntyy jalosukuiseen perheeseen ja kasvaa Menzoberranzanin mahtavan kaupungin parhaaksi asemestariksi. Puhdassydämisen Drizztin on kuitenkin vaikea löytää paikkaansa kunniattoman kansansa keskuudessa. Kun hän osallistuu hyökkäykseen maanpinnan haltioita vastaan ja rikkoo kansansa sääntöjä pelastamalla viattoman lapsen, on Drizztin oma henki uhattuna. Kotimaa aloittaa R. A. Salvatoren fantasiatrilogian, joka kertoo yhdestä ikonisimmista Dungeons & Dragons -fantasiamaailman sankareista, Drizzt Do'Urdenista. Dungeons & Dragons -universumi nähdään myös valkokankaalla John Francis Daleyn ja Jonathan Goldsteinin elokuvana "Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves", jota tähdittävät Chris Pine (Star Trek, Wonder Woman), Regé-Jean Page (Bridgerton) ja Sophia Lillis (I Am Not Okay With This).

Halsua, Kannus, Kaustinen-Kaustby, Kokkola-Karleby, Lestijärvi, Toholampi
Anders-kirjastot.

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.